maanantai 16. heinäkuuta 2012

Tytöt tuli! :3

  

                       Aaah tytöt tuli siis tänää!! Ollaan iha fiiliksissä!! Jos ette ny jostain syystä muista minkä malliset ne on, niin mä Igu sain pullip Melissan ja Hew sai Tomoe Mamin ;3  Joo me siis tehään silleen että kummatki kirjottelee Hewin tällä tilillä ja alussa kirjotetaan silleen kumpi kirjottaa :)  Ylensä mä, Igu kirjotan ja Hew kattoo vieres ja sanoo mitä kirjotan :)) Mä (Igu) oon meistä se joka valokuvaa ja Hew valitsee asennot ja avustaa muutenki (; Pullip Melissa on nimeltään Alexandra ja Tomoe Mami on Emily ::) Ekaks kuvii Alexandrasta:                                

                                 
                                                    

                 
   Ständikuva :)



                                               Tää on mun lemppari :)








                                                                                                   Ständikuva taas ::D
                                                                                                     

4 kommenttia: